• سرطان دهانه رحم
  • سرطان پروستات
  • سرطان سینه
  • سرطان خون
  • سرطان ریه
  • سرطان تیروئید
  • سرطان دستگاه گوارش
  • سایر سرطان ها

دسته بندی مطالب

غربالگری سلامت جنین غربالگری سلامت نوزادان غربالگری و پیشگیری از سرطان خدمات تشخیص پزشکی و بالینی خدمات ایمونولوژی و ایمونوفلورسانس خدمات پاتولوژی و سیتو پاتولوژی آموزش های همگانی و تخصصی همکاران و متخصصین آزمایشگاهی

لیست مطالب

  • سرطان کلیه و تشخیص زودهنگام  آن

    با وجود اینکه مواردی از سرطان کلیه در جمعیت جوان جامعه مشاهده می‌شود، اما در سنین بالای 60 سال شایع‌تر است. شایع‌ترین علامت اولیه، وجود خون در ادرار است. این سرطان، چنانچه درمرحله اولیه تشخیص داده شود، شانس خوبی برای درمان دارد. اما با پیشرفت سرطان (رشد و انتشار آن)، این شانس درمان کاهش می‌یابد. در هر صورت درمان، باعث کاهش سرعت پیشرفت بیماری می‌شود

  • درمان سرطان کلیه

    روش‌های درمانی این سرطان شامل: جراحی، پرتودرمانی، آمبولیزاسیون شریانی و ایمنی درمانی است. به طور کلی شیمی درمانی به اندازه‌ای که برای سایر انواع سرطان کارا و مؤثر است برای سرطان سلول کلیوی کارآمد نیست، بنابراین در این مورد از آن به عنوان روش درمان انتخابی استفاده نمی‌شود. درمانی که برای هر ‌مورد تجویز می‌شود، بستگی به فاکتورهای متعددی دارد. ازجمله: مرحله سرطان (اندازه توده سرطانی و آیا اینکه پخش شده یا خیر)، زیرگروه دقیق یا درجه سرطان و وضعیت عمومی سلامت فرد بیمار.

  •  آلفافیتوپروتئین ( AFP) مارکر تشخیص سرطان کبد

    سرطان کبد یا هپاتوسلولار کارسینوما (HCC) سومین عامل مرگ و میر سرطان درسراسر دنیاست که درشرق وجنوب شرق آسیا شایع می باشد. ازریسک فاکتورهای اصلی آن ویروس HBV می باشد. چندین مانند متدهای غیر تهاجمی ِ Lipidol angiography MRI,CT scan ,US واستفاده ازتومورمارکرها ازجمله آلفافتوپروتئین AFP روش برای تشخیص HCC دردسترس می باشند در بررسی های اولتراسونوگرافیک توده ها (mass) ‌و ندول های کبدی، بالاتراز یک سانتی متر بویژه دربیماران غیرسیروتیک احتمال HCC باتوجه به ریسک فاکتورها وجود دارد.درهرصورت متدهای تصویربرداری محدودیت های خاص خود رادارند.

  • ژنتیک سرطان های ارثی

    به نظر می رسد اکثر سرطان ها به علت تغییراتی که در طول عمر فرد مبتلا رخ می دهد، بوجود می آیند.برخی از سرطان ها وابسته به ژن های معیوب (جهش یافته) هستند که از والدین فرد به ارث می رسند. در واقع، این سرطان نیست که به ارث می رسد، بلکه ژن های معیوب هستند که باعث می شوند احتمال ابتلا به سرطان های خاص بیشتر شود. خانواده هایی که دارای این ژن ها هستند احتمال ابتلا به سرطان در آن ها بسیار بیشتر است.

  • آزمایش 5-هیدروکسی ایندول اسید (5-HIAA) در سرطان کارسینوئید

    برای کمک به تشخیص و نظارت بر تومورهای کارسینوئید، آزمایش ادرار 5-هیدروکسی ایندول اسید (5-HIAA) مورد استفاده قرار می گیرد که ممکن است به تنهایی یا همراه با سروتونین خون  یا chromogranin A level درخواست داده شود. 5-HIAA متابولیت اولیه سروتونین است که از طریق ادرار دفع می شود.

  • سرطان تخمدان چیست؟

    سرطان تخمدان رشد غیر طبیعی سلول­ها در تخمدان می باشد. تخمدان ها غدد جنسی هستند که در دو طرف رحم در زیر شکم قرار دارد. آنها دو عملکرد اصلی دارند: تولید استروژن و پروژسترون، هورمون هایی که مسئول توسعه ویژگی های جنسی ثانویه و تنظیم چرخه تولید مثل هستند؛ و تا سن باروری یک زن ماهیانه یک سلول تخمک را در لوله های فالوپ آزاد می نمایند.

  •  تشخیص سرطان مثانه با تست  BTA Stat

    سرطان مثانه یکی از رایج ترین سرطان ها در بین زنان و مردان است که به دلیل ماهیت کانسر بسیار مهاجم و پیشرونده با پیش آگهی نامطلوب است. در بیشتر موارد کانسر در مراحلی تشخیص داده می شود که اقدامات درمانی و پیشگیرانه اثر بخش نیست.

تماس با ما


اریترون یک آزمایشگاه تخصصی است که از راه های مختلف می‌توانید با آن در تماس باشید و پرسش ها و مشکلات خود را به آسانی با متخصصین ما در میان بگذارید.

ساعت کار: از 05:30 صبح الی 12 شب به طور یکسره و روزهای تعطیل از 6:30 صبح الی 10 شب

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، خیابان شیخ مفید غربی

شماره تماس:  7-36631906- 031            2 -36633621 - 031

031-37134

شماره فکس: 89784728- 021                        کد پستی : 76351-81647
ایمیل: [email protected] 

 

جوابدهی

شماره واتس آپ برای دریافت جواب آزمایش :   

   09138183947  

 

نمونه گیری در منزل

برای هماهنگی جهت نمونه گیری در محل مورد نظر خود با شماره های زیر در ساعت مشخص تماس حاصل فرمایید:

آقای مهندس عزیزی    09131689270